Wednesday, February 2, 2011

Macam ADIK-BERADIK ke ?

KAPEL but macam ADIK-BERADIK ?
tu lah komen yang selalu diberikan oleh kosmate minie kat BINTULU tu !
ape pule pandangan para bloggers + visitors ?rupe kitaorang ade macam adek-beradek tak ?




NOTA CINTA : Adakah perasaan ini sama seperti apa yang sedang kau rasakan ?
-lovers-

10 comments:

ninie_azriena said...

fewitttt
org tua2 cakap kan minie,
bila muka kita ada iras2 ngan psgn kita tue,
mknanya ada jodoh lah tue..
moga epy always ngan yg tersayang tau..:)

p/s : tapi ninie tak tau lah betul ke tak..hahaha..dgr org tua2 cakap :)

Budak-Awan said...

eh eh ada sikit sama la. (=

Cik Minie said...

ninie : hehehe..insyallah..hrap2 jdoh minie berpnjangan le smpai ke akhir hayat..kosmate minie pun ade ckap..org tua2 ckap kalo muke ade iras,ade jodoh..heheh..=)

budak awan : eh2..sama kat mane tu ?? =)

terbang tinggi said...

ada rupe sikit korang berdue..
sweet

(^_^)

cik nur said...

hurm sekali tgk mcm adik beradik tapi 2 kali tgk tak ler couple nih hehehe
sweet both of u
nur harap minie bahagia slaloo oke :)

Cik Minie said...

terbang tinggi : tQ ! hehehe..ade rupe kt mne tu ? =)

cik nur : ye ek??hehehe..tQ nur ! minie pn hrap nur pn bhagia slalo ! =)

E L L A said...

ade sikit ! awww kiut :)

loving_you said...

yek ler...
ada rupa...
ingat abang kamu...

semoga hubungan berkekalan..:D

meh singgah

http://inikepunyaansaya.blogspot.com

Cik Minie said...

ella : heheh..same kat mne ek ? tQ ! =)

Cik Minie said...

loving_you : heheh..tQ..mcm abang minie ek??nti minie singgah ek..=)